Вислови та цитати про приролу та біологію

Бути людиною - значить не тільки мати знання, але й робити для майбутніх поколінь те, що попередні робили для нас.
Крістоф Ліхтенберг
Природа не храм, а майстерня, і людина в ній працівник.
І Тургенєв
Природа - як фокусник: за нею потрібне постійне спостереження.
Семюель Батлер

понеділок, 12 грудня 2016 р.

 СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ

ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ – ЦЕ СИСТЕМНИЙ МЕТОД СТВОРЕННЯ,
 ЗАСТОСУВАННЯ І ВИЗНАЧЕННЯ ВСЬОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ
 І ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ З УРАХУВАННЯМ ТЕХНІЧНИХ І ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ
 ТА ЇХ ВЗАЄМОДІЇ, ЩО СТАНОВЛЯТЬ СВОЇМ ЗАВДАННЯМ ОПТИМІЗАЦІЮ
 ФОРМ ОСВІТИ.
1.Сучасна традиційна
2.Педтехнологія на основі особистісної орієнтації педпроцесу:
·       Педагогіка співробітництва
·       Гуманно – особистісна технологія Ш.А.Амонашвілі
·       Система С.М.Ільїна: викладання літератури, як предмета, що формує людину
3. Педтехнології на основі активізації та інтенсифікації учнів:
·        Ігрові технології
·        Проблемне навчання
·        Технологія комунікативного навчання іномовній культурі (С.І.Пассов)
·        Технологія інтенсифікації навчання на основі схемних і знакових моделей навчального матеріалу (В,Ф.Шаталов)
4. Альтернативні  педтехнології:
·       Вальдорфська педагогіка (Р.Штайнер)
·       Технологія вільної праці (С.Френе)
·       Технологія ймовірності (А.М.Лобок)
·       Технологія майстерень
5. Природовідповідні технології:
·       Природовідповідне виховання грамотності (О.М.Кушнір)
·       Технологія саморозвитку (М.Монтесорі)
6. Технології розвиваючого навчання:
·       Система розвиваючого навчання Л.В.Занкова
·       Технологія розвиваючого навчання Д.Б.Ельконіна
·       Система розвиваючого навчання з направленістю на розвиток творчих якостей особистості (І.П.Волков, Г.С.Альтшуллер, І.П.Іванов)
·       Особистісно – орієнтоване розвиваюче навчання (І.С.Якиманська)
·       Технологія само розвиваючого навчання (Г,К.Селевко)
7.Педтехнології на основі ефективності управління і організації навчального процесу:
·       Технологія С.Н.Лисенкової: перспективно – випереджальне навчання з використанням опорних схем при коментованому управлінні
·       Технологія рівневої диференціації
·       Рівнева диференціація навчання на основі обов’язкових,результатів (В.В.Фірсов)
·       Культуровиховна технологія диференційованого навчання за інтересами дітей (І.Н.Закатова)
·       Технологія індивідуалізації навчання (Інге Унт, А.С.Границька, В.Д.Шадриков)
·       Технологія програмованого навчання
·       Колективний спосіб навчання (А.Г.Ривін, В.К.Дяченко)
·       Групові технології
·       Нові інформаційні технології
8.Педтехнології на основі дидактичного удосконалення і реконструю- вання матеріалу:
·       Екологія і діалектика (Л.В.Тарасов)
·       Діалог культур (В.С.Библер, С.Ю.Курганов)
·       Укрупнення дидактичних одиниць – УДО (П.М.Ерднієв)
·       Реалізація теорії поетапного формування розумових дій (М.Б.Волович)
9. Конкретні предметні технології:
·        Технологія раннього та інтенсивного навчання грамоті (М.О.Зайцев)
·        Технологія удосконалення загально навчальних умінь в початковій школі (В.М.Зайцев)
·        Технологія навчання математиці на основі рішень задач (Р.Г.Хазанкін)
·        Технологія на основі системи ефективних уроків (О.О.Окунєв)
·        Система поетапного навчання фізиці (М.М.Палтишев)
10. Педтехнології авторських шкіл:
·       Школа адаптивної педагогіки (С.О.Ямбург, Б.Бройде)
·       Технологія авторської школи самовизначення (О.Н.Тубельська)
·       Школа – парк (М.Балабан)
·       Агрошкола (О.Католикова)
·       Школа завтрашнього дня (Д.Ховард)

Немає коментарів:

Дописати коментар