Увага канікули!
Завершення І семестру - 28.12.2016р.
Початок ІІ семестру - 16.01.2017р.
"УРА! КАНІКУЛИ!!!"
Біологія 11 клас
Теми проектів (презентацій)
1. Ембріотехнології.
2."Клонування-це добро чи зло?"
3.Біологічні адаптивні ритми.
4.Життя-це дар божий!
5.Суїцид-не вихід!
Теми проектів (презентацій)
1. Ембріотехнології.
2."Клонування-це добро чи зло?"
3.Біологічні адаптивні ритми.
4.Життя-це дар божий!
5.Суїцид-не вихід!
Завдання на канікули:
1.Схрещено жасмін жовтого кольору (домінант, гетерозиготний) з білим. Визначити генотипи і фенотипи для батьківських форм і нащадків першого та другого поколінь .2.Які можуть бути кошенята, якщо кіт чорний (рецесив), а кішка чорно-руда (черепахова)? Скласти генетичну схему успадкування ознак зчеплених зі статтю для батьківських форм Р і нащадків першого покоління F1.
3.Один з подружжя має блакитні (рецесив) очі і прямий (гетерозигота, домінант) ніс, другий зелено-карі очі і кирпатий ніс (рецесив). Записати генотипи і фенотипи для батьківських форм Р і нащадків першого покоління F1.
Біологія 10 клас
Теми проектів (презентацій)
1.Значення фотосинтезу.
2.Порівняння мейозу та мітозу.
3.Одномембранні органели.
4.Двомембранні органели.
5.Життя - це скарб, суєцид -не вихід!
Біологія 9 клас
Теми проектів (презентацій)
1.Роль шкіри у виділенні продуктів життєдіяльності.
2.Гормони.
3.Залози внутрішньої секреції.
4. Стрес. Адаптація людини до стресу.
Завдання на канікули:
І.Тести.Виберіть вірну відповідь.
1.Мозковим шаром надниркових залоз синтезується:
а)адреналін;
б)тестостерон;
в)глюкагон;
г)гастрин.
2.Острівцями Лангерганса синтезується: а)адреналін; б)глюкагон;
в)тестостерон; г)гастрин.
3.Базедова хвороба виникає внаслідок: а)гіперфункції щитоподібної залози;
б)гіперфункції епіфізу;
в)гіпофункції
гіпофізу.
4.На внутрішньосекреторну функцію статевих залоз
впливають гормони:
а)ефекторні;
б)антидіуретичні;
в)гонадотропні.
5.Рівень глюкози в крові регулює: а)вазопресин; б)окситоцин;
в)паратгормон;
г)інсулін.
6.Лактацію регулює: а)вазопресин; б)окситоцин;
в) паратгормон; г)інсулін.
7.Цукровий діабет виникає внаслідок гіпофункції:
а)гіпофіза;
б)підшлункової залози;
в)щитовидної залози.
8.Після статевого дозрівання зазнає зворотного
розвитку:
а)епіфіз;
б)гіпофіз;
в)тимус.
ІІ.Сформулюйте визначення:
гормони;гіпоталамо-гіпофізарна система, гіперфункція; гуморальна
регуляція.
ІІІ.Дайте відповідь на запитання.
1.Визначте й обгрунтуйте значення епіфіза для
організму людини.
2.Визначте взаємозвязок будови та функцій підшлункової залози.
3.Поясніть особливості будови та функції гіпофіза.
4.Визначте взаємозвязок будови та функцій надниркових залоз.
Біологія 8 клас
Завдання на канікули:
І. Сформулюйте визначення:бічна лінія,мантія,прохідні риби, нерест, хорда,холоднокровні
тварини.
ІІ.Продовжіть речення:
1.Тіло хрящових риб має … відділи:… .
2.Органи дихання молюсків-… .
3.Газообмін у риб відбувається у … .
5.Тіло молюсків… і має … симетрію.
6.Розмноження в молюсків
відбувається … .
ІІІ.Скласти схеми:
- «Травна система
кісткових риб»;
І\/.Дайте обгрунтовану відповідь на запитання.
1. Доведіть,що ланцетник належить до
царства Тварини,типу Хордові.
2. Доведіть,що річковий окунь
належить до царства Тварини, типу Хордові, класу Кісткові риби.
Біологія 7 клас
Завдання на канікули:
І. Перевірте себе (тести).
1. Хламідомонада - це водорість:
а) бура; б) зелена; в) червона; г) діатомова.
2. Хламідомонада - це
водорість:
а) одноклітинна; б) багатоклітинна; в) колоніальна.
3. Хламідомонада:
а) нерухома; б) пересувається
за допомогою джгутиків; в) пересувається за течією.
ІІ. Вставте пропущені слова
Зовні
хламідомонада вкрита прозорою________ , у
хлоропластах відбувається процес фотосинтезу, тобто___________.
Концентрація
речовин у клітині регулюється за допомогою________ .
Запасні
речовини у вигляді зерен __________ відкладається навколо піреноїда.
Світлочуттєве вічко орієнтує хламідомонаду до_________.
ІІІ.
Порівняйте водорості
Проведіть
стрілки від назви рослини до ознак, що її характеризують
Х
Л
А
М
І
Д
О
М
О
Н
А
Д
А
|
одноклітинна
багатоклітинна
живе в прісній
роді
живе в солоній
воді
населяє
зволожені ділянки грунту
є органи
немає органів
є хлорофіл
зелене
забарвлення
буре
забарвлення
червоне
забарвлення
є
світлочутливе вічко
|
![]()
Л
О
Р
Е
Л
А
|
І\/.Впишіть
букви, що стоять біля вірних відповідей, у пусті квадратики послідовно і ви
отримаєте слово, або вірне твердження.
В. Більшість водоростей живе у воді.
А
Водорості - виключно
багатоклітинні організми.
Т. Вегетативне тіло водоростей поділено
на органи.
О. Талом водоростей може бути зеленого
.бурого, червоного кольору.
К. Хламідомонада живе у солоній воді.
Д. Талом хламідомонади одноклітинний.
О. Ламінарія - бура водорість.
Р. Хламідомонада і хлорела - зелені
водорості.
О. Ламінарію людина використовує в їжу.
С. Водоростями живляться водні тварини.
Т. З водоростей добувають йод.
І. Водорості збагачують воду киснем.
Біологія 6 клас
Теми міні проектів (за вибором): (випереджаюче навчання)
1. Листопад.
2. Квіти і комахи.
3. Рослини мандрівники.
4. Рослини хижаки.
5. Рослина - живий організм.
Завдання на канікули:
І.Вставити
пропущені слова. (Біологічний диктант)
1) процес відтворення собі подібних – це
…………..
2) види розмноження у рослин є …………….
3) нестатеве відбувається за участю ……………..
4) типи нестатевого розмноження: поділ навпіл,
…, …
5) спеціальна клітина для розмноження, що
вкрита захисною міцною оболонкою називається ……….
6) при вегетативному розмноженні новий
організм бере початок не з спеціальних клітин, а ……………..
7) спадкова інформація зберігається в ………
клітини.
ІІ.Гра « Вірю – не вірю»
Завдання:
потрібно вибрати правильне твердження і записати його у вигляді графічного
диктанту.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
Твердження
1. Коли квітка має і пелюстки і чашолистики
, то така оцвітина називається простою.
2. Квітка, яка має і тичинки і маточку
називається двостатевою.
3. Дводомні рослини – це ті, які мають на
одній рослині лише чоловічі або лише
жіночі квітки.
4. У фіалки запашної форма квітколожа
видовжена.
5. Маточка складається з приймочки,
стовпчика та маточки.
6. Насіння формуються з маточки.
7. В тичинках визріває пилок.
8. У кукурудзи двостатеві квітки.
ІІІ.Закінчіть речення.
1. Злиття чоловічої та жіночої статевих клітин
називається...
2. Пилок, потрапивши на приймочку маточки,
проростає, утворюючи...
3. У зав'язі знаходяться...
4. У зародковому мішку пилкова труба... і з
неї виходять...
5. Один спермій зливається з... а другий —
з...
6. Таке запліднення називається...
7. З насінних зачатків формується....
8. Квітка перетворюється на...
9. Із заплідненої центральної клітини
формується...
І\/.Дати визначення:
І\/.Дати визначення:
1.Суцвіття-…
2.Запліднення-…
3.Живцювання-…
4.Запилення-
…
5.Регенерація-
…
6.Плід-
…
Немає коментарів:
Дописати коментар