Успішно закінчила Волинський Державний університет ім .Л.Українки, напрям - біологія, (біолог,викладач біології) та Дрогобицький інститут ім.І.Франка,напрям - практична психологія (практичний психолог).
Моя гордість -дві чудові донечки. В народі кажуть, що донька для мами це благословення Господнє, тому я вдячна Господу , адже у мене їх дві!
Касьян Оксана Михайлівна -вчитель І категорії біології та екології Нововолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 м. Нововолинська Волинської області : . Луареат конкурсу "Вчитель року -2017", номінація біологія. Переможець (ІІ місце) районного конкурсу "Вчитель року - 2012". Переможець (І місце) районного конкурсу "Кращий кабінет біології 2015 ", Лауреат обласного етапу конкурсу у номінації "Класний керівник - 2016".Стаж роботи - 15 років.

Учитель… Це постать,від якої залежить чи є у школі «життя душі»,чи любові немає. Життя душі і любов - ці поняття є символами дієвості школи,оскільки без них вона ніколи не стане справжнім осередком освіченості та духовності,тим світлом,яке не лише осяє розум дитини,покаже їй глибини людської думки,наукових і мистецьких надбань,а й зігріє дитячу душу,наверне її до добра і краси.
«Що потрібно, щоб стати майстром педагогічної праці?Звичайно знання,але обов’язково-добра душа,чуйне серце,любов до дітей і нестримне бажання присвятити їм своє життя.»- саме таке педагогічне кредо обрала я, йдучи складним, але цікавим, захоплюючим вчительським шляхом.
Кожну дитину вважаю творчою особистістю. Виявити природню іскорку та розпалити її у дитячій душі – таке завдання ставлю перед собою.
На своїх уроках спонукаю учнів критично мислити, формую прагнення розвивати свій творчий потенціал, закладений природою.,надаю їм змогу само розвиватися і само реалізовуватися,враховую їх можливості,особливості,здібності.
Вважаю,що для того,щоб результати навчання були дієвими,повними,усвідомленими,міцними,діти повинні брати активну участь на уроці. Тому переконалася ,що фронтальне навчання є малоефективним,і надалі використовую інтерактивні технології.
Кожну дитину вважаю творчою особистістю. Виявити природню іскорку та розпалити її у дитячій душі – таке завдання ставлю перед собою.
На своїх уроках спонукаю учнів критично мислити, формую прагнення розвивати свій творчий потенціал, закладений природою.,надаю їм змогу само розвиватися і само реалізовуватися,враховую їх можливості,особливості,здібності.
Вважаю,що для того,щоб результати навчання були дієвими,повними,усвідомленими,міцними,діти повинні брати активну участь на уроці. Тому переконалася ,що фронтальне навчання є малоефективним,і надалі використовую інтерактивні технології.
З досвіду роботи
"Використання інтерактивних технологій навчання на уроках біології"
З досвіду роботи
Використання ІКТ на уроках біології
Всьому, що необхідно знати, навчити не можна, вчитель може зробити тільки одне — вказати дорогу.
Річард Олдінгтон
Інформаційно- комунікативні технології стрімко увійшли в різноманітні сфери нашої повсякденної діяльності, тому важливим завданням перед вчителем постало широке їх впровадження в процесі освітньої діяльності.
Біологія – це наука про життя у всіх його проявах, а саме: рослини, гриби, віруси, тварини. Тому біологія є одним з тих навчальних предметів, що дає насичений та багатий матеріал для відпрацювання різноманітних методів і прийомів роботи з інформацією. А саме застосування інформаційно- комунікативних технологій дозволяє швидко опрацювати інформацію у вигляді таблиць, схем, діаграм, визначити залежність між об'єктами та явищами, будовою та функціями.
Ці технології сприяють розвитку самостійності і творчих здібностей учнів, спеціальної або загальної обдарованості, здійснення диференціації й індивідуалізації навчання, посилює міжпредметні зв'язки, дозволяє змінити саму технологію надання освітніх послуг, зробити урок більш наочним і цікавим. А це дозволяє краще зрозуміти поняття, сформувати практичні вміння та навички.
До сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання відносяться:
До сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання відносяться:
- Інтернет-технології,
- мультимедійні програмні засоби,
- офісне та спеціалізоване програмне забезпечення,
- електронні посібники та підручники,
- системи дистанційного навчання (системи комп'ютерного супроводу
навчання), тощо.
На сьогодні ринок навчального програмного забезпечення України пропонує великий перелік програмних засобів різноманітного призначення, але всі вони практично не адаптовані до використання в умовах школи, бо, як правило, російськомовні не відповідають чинній програмі як за обсягом, так і за структурою, тобто більшість цих програм за дидактичним призначенням є допоміжним та ілюстративним джерелом знань.
Проаналізувавши всі позитивні та негативні сторони існуючих програмних продуктів з біології використання інформаційних технологій може відбуватися різними способами, відповідно до потреб конкретного уроку. В своїй роботі я використовую інформаційно- комунікативні технології за такими напрямками:
- демонстрація об’єктів, процесів та явищ;
- лабораторні та практичні роботи;
- створення і показ презентацій;
- демонстрація статичних і динамічних моделей;
- контроль знань;
- джерело інформації (Інтернет, бази даних)
- підготовка до олімпіад;
- проектна діяльність, тощо
Зрозуміло, що уроки з використанням комунікативних технологій потребують великої підготовки. Учитель повинен уміти користуватися різноманітними програмами графічними, flash-анімації, веб - редактором, програмами для створення презентацій, програмами для роботи з аудіо та відео. Усе залежить від того, в якому вигляді ви вирішили подати інформацію.
Готуючись до уроків біології, використовую матеріали, опубліковані в мережі інтернет, публікую свої та дитячі роботи, в основному на своєму блозі та сайті.
Використовую такі програмові засоби:
- «Віртуальна біологічна лабораторія» 10-11 клас (містить повний курс лабораторних та практичних робіт, теоретичний матеріал, динамічні схеми та моделі);
- «Віртуальна лабораторія» Біологія людини 8-9 клас;
- «Транспорті системи» 7 та 8 клас;
- Шкільні тести з біології 10-11 клас
Актуальність використання цих технологій обумовлена тим, що в них закладені великі можливості для навчання на якісно новому рівні. Проте, звичайно, комп'ютер не може повністю замінити вчителя. По-перше, саме вчитель має можливість зацікавити учнів, викликати допитливість, завоювати їх довіру; по-друге, він може спрямувати їх увагу на ті або інші важливі аспекти предмета, який вивчається; по-третє, відзначити їх старанність та знайти шляхи спонукання до навчання. Таку роль вчителя ПК ніколи не зможе взяти на себе. Отже, вчитель повинен визначити місце та роль інформаційно-комунікаційних технологій у своїй професійній діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар