Класне керівництво - це не робота, це спосіб життя
Учитель… Це постать,від якої залежить чи є у школі «життя душі», чи любові немає. Життя душі і любов - ці поняття є символами дієвості школи,оскільки без них вона ніколи не стане справжнім осередком освіченості та духовності, тим світлом, яке не лише осяє розум дитини, покаже їй глибини людської думки, наукових і мистецьких надбань, а й зігріє дитячу душу, наверне її до добра і краси.
Учитель… Це постать,від якої залежить чи є у школі «життя душі», чи любові немає. Життя душі і любов - ці поняття є символами дієвості школи,оскільки без них вона ніколи не стане справжнім осередком освіченості та духовності, тим світлом, яке не лише осяє розум дитини, покаже їй глибини людської думки, наукових і мистецьких надбань, а й зігріє дитячу душу, наверне її до добра і краси.
На долю деяких педагогів випадає важка, але дуже важлива місія ‑ бути класним керівником. Одні вважають її лише доповненням до своєї викладацької роботи, інші ‑ навпаки, найголовнішою. Якою б важкою не була ця діяльність, вона, безсумнівно, потрібна дітям, оскільки основна структурна ланка у школі ‑ це клас. Саме в ньому зароджується інтерес до навчання, формуються соціальні стосунки між дітьми, створюється відповідна емоційна атмосфера. У добре організованому, згуртованому класному колективі виникають і широкі перспективи, що зумовлюють активну творчу діяльність, породжують велику енергію. Тут кожен відчуває себе потрібним, кожен розуміє, що без нього, маленького гвинтика, не запрацює великий механізм класного та шкільного життя.
Презентація досвіду роботи
Матеріали конкурсу
Виховні справи
Виховні справи
Наші фото
А про найцікавіші моменти з життя нашого класу ви зможете дізнатися на учнівському блозі
Немає коментарів:
Дописати коментар