Вислови та цитати про приролу та біологію

Бути людиною - значить не тільки мати знання, але й робити для майбутніх поколінь те, що попередні робили для нас.
Крістоф Ліхтенберг
Природа не храм, а майстерня, і людина в ній працівник.
І Тургенєв
Природа - як фокусник: за нею потрібне постійне спостереження.
Семюель Батлер

Дистанційне навчання - завдання на самоопрацювання

ПЛАН РОБОТИ
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
 З БІОЛОГІЇ 6-9 КЛАСИ
 ТА
 БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ 10-11 КЛАСИ

Біологія 6 клас

№ З/п
КЛАС
ДАТА
ЗМІСТ РОБОТИ
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
ЧАС
РОБОТИ
1
6-А
6-Б
6-В


06.04
Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для життя людини.
Повторити параграфи 39-46. Опрацювати  вивчену тему у поданій презентації.(презентація буде завантажена в групу кожного класу).
Підготуватися до контрольних тестів.


06.04 - 07.04
2
6-А


6-Б
6-В

09.04


08.04
08.04
Захист міні-проектів (за вибором):
1.Як  утворився торф і кам’яне вугілля?
2.Викопні рослини.
Створити та вивчити проект на обрану тему(формат стінгазети, буклету, презентації-на вибір учня).
Підготуватися до контрольної роботи.
09.04 -12.04

08.04  -
12.04
3
6-А
6-Б
6-В


13.04
Узагальнення вивченого з теми «Різноманітність рослин».
Виконати контрольні тестові завдання з теми
«Різноманітність рослин».

13.04
4
6-А


6-Б
6-В
16.04


15.04
15.04
Поняття про гриби. Особливості живлення грибів.
Опрацювати параграф 47.
Виписати та вивчити основні терміни та поняття даної теми.
16.04 -
23.04

15.04-
22.04
5
6-А

6-Б
6-В

23.04

22.04
22.04
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Лабораторне дослідження: будова шапинкових грибів.
Опрацювати
параграф 48.
Зобразити та підписати будову:
1.     шапинкового гриба (на прикладі печериці)
2.     клітини шапинкового гриба.
Виписати та вивчити  основні поняття та терміни даної теми.
23.04 -
26.04
22.04 -
26.04

Біологія 7 клас


№ З/п
КЛАС
ДАТА
ЗМІСТ РОБОТИ
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
ЧАС
РОБОТИ
1
7-А
7-Б
7-В

07.04
Суспільна поведінка тварин.
Комунікація тварин.
Лабораторне дослідження: спостереження за поведінкою тварин.
Опрацювати параграф  48-49.
Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Описати поведінку тварини(на вибір учня)та вказати форму поведінки(до 10 речень).
07.04 -
08.04

2
7-А

7-Б
7-В
08.04

10.04
10.04
Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.
Опрацювати параграф  50.
Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
08.04-
14.04

10.04 -
14.04
3
7-А
7-Б
7-В

14.04

Практична робота №7: «Визначення форм поведінки (або типів угруповань)тварин.
Повторити тему «Поведінка тварин». Виконати тестові завдання з даної теми.
14.04-15.04

4
7-А

7-Б
7-В
15.04

17.04
17.04
Захист міні-проектів (за вибором учня):
1.     угруповання тварин
2.     як спілкуються тварини
3.     як вчаться пташенята
Створити та вивчити проект на обрану тему
(формат стінгазети, буклету, презентації-на вибір учня).
15.04-
20.04
17.04-
20.04
5
7-А
7-Б
7-В

21.04
Поняття про екосистему та чинники середовища.
Опрацювати параграф 51.
Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
21.04-
22.04
6
7-А

7-Б
7-В
22.04

24.04
24.04
Ланцюги живлення. Кругообіг речовин та потік енергії  в екосистемі.
Опрацювати
параграф 52.
Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Скласти ланцюги живлення для природної та штучної екосистеми(по два ланцюги живлення до кожної, включаючи консументи І та ІІ порядків.)
22.04-24.04
24.04-27.04

Біологія 8 клас

№ З/п
КЛАС
ДАТА
ЗМІСТ РОБОТИ
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
ЧАС
РОБОТИ
1
8-А
8-Б

06.04

Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація.
Опрацювати параграф
56.
Скласти та вивчити схему «Види імунітету»(з поясненням та наведенням прикладів). Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
06.04-
07.04
2
8-А
8-Б

08.04
Алергія. СНІД.
Взаємодія регуляторних систем організму.
Опрацювати 57-58.
 Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Скласти пам’ятку на тему(на вибір учня):
1.     Алергія,її прояви та небезпека для життя людини
2.     ВІЛ-СНІД-чума 21 століття. Способи інфікування та профілактики.
3.     Стрес,причини його виникнення та небезпека для життя та здоров’я людини.
08.04-
12.04
3
8-А
8-Б

13.04

Поняття про вищу нервову діяльність. Інстинкти. 
Опрацювати параграф 47. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми. Скласти схему «Основні види безумовних рефлексів».
13.04-
14.04
4
8-А
8-Б

15.04
Умовні та безумовні рефлекси. Лабораторне дослідження: Визначення реакції зіниць на світло.  
Опрацювати параграф 48. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми. Охарактеризувати механізм виникнення умовного рефлексу(письмово).
15.04-
21.04
5
8-А
8-Б

22.04
Мова. Мислення та свідомість.
Опрацювати параграф 49. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Скласти розгорнуту схему «Характеристики мислення».
22.04-
24.04


Біологія 9 клас


№ З/п
КЛАС
ДАТА
ЗМІСТ РОБОТИ
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
ЧАС
РОБОТИ
1
9-А

9-Б
07.04

08.04
Огляд основних еукаріотичних таксонів
Опрацювати параграф 46. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
07.04-
09.04
08.04-
09.04
2
9-А
9-Б
10.04
Екосистема. Різноманітність екосистем.
Опрацювати параграф 47. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Виконати завдання 6,ст.185.
10.04-
13.04
3
9-А

9-Б
14.04

15.04
Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах.
Опрацювати параграф 48. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Скласти  харчовий ланцюг  та екологічну піраміду для природної або штучної екосистеми (включаючи консументи І,ІІ та ІІІ порядків.)
14.04-
16.04
15.04-
16.04
4
9-А
9-Б

17.04
Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори.
Опрацювати параграф 49. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
17.04-
20.04
5
9-А

9-Б
21.04

22.04
Стабільність екосистем та причини її порушення.
Опрацювати параграф 50. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми. Виконати завдання 5,ст.195.
21.04-23.04
22.04-
23.04
6

9-А
9-Б
24.04
Біосфера як цілісна система. Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища.
Опрацювати параграф 51. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми. Порівняти біосферу та ноосферу(письмово).
24.04-
26.04

Біологія 10-А клас


№ З/п
КЛАС
ДАТА
ЗМІСТ РОБОТИ
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
ЧАС
РОБОТИ
1
10-А

07.04
Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи.  Правила біологічної етики.
Опрацювати параграф 54-55. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Заповнити таблицю(завдання в зошиті письмово)ст..214
"Порівняльна характеристика видів регенерації".
07.04-
09.04
2
10-А

10.04
Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають.
Опрацювати параграф 56-57. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
10.04-
13.04
3
10-А


14.04
Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки.
Опрацювати параграф 58. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
14.04-
16.04
4
10-А

17.04
Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.
Опрацювати параграф 59. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Скласти пам’ятку
«Види онкогенних чинників та профілактика онкозахврювань.»
17.04-
20.04
5
10-А

21.04
Урок-диспут «Вплив способу життя людини на розвиток онкологічних захворювань людини»
Підготувати повідомлення на тему
диспут «Вплив способу життя людини на розвиток онкологічних захворювань людини» (письмово)
21.04-
24.04

6
10-А

24.04
Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини. Лабораторна робота 3. Вивчення будови статевих клітин людини
Опрацювати параграф 60. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми. Зобразити та підписати будову статевих клітин людини. Заповнити порівняльну таблицю ст.238(письмово у зошиті).

24.04-
26.04


Біологія 10-Б клас


№ З/п
КЛАС
ДАТА
ЗМІСТ РОБОТИ
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
ЧАС
РОБОТИ
1
10-Б

06.04
Проект: створення буклету,презентації або постеру на тему (тема на вибір учня):
- Скринінг – програми для новонароджених
- Генетичний моніторинг в людських спільнотах
- Генотерапія та її перспективи
Повторити параграфи 42-52. Виконати вправу 2 ст.206
06.04-
08.04
2
10-Б

09.04
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Опрацювати параграф 53. Підготуватися до контрольної роботи з теми «Спадковість і мінливість»
09.04-
12.04
3
10-Б

13.04
Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи.  Правила біологічної етики.
Опрацювати параграф 54-55. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Заповнити таблицю(завдання в зошиті письмово)ст..214
"Порівняльна характеристика видів регенерації".
13.04-
15.04
3
10-Б

16.04

Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки.
Опрацювати параграф 56-57. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.

16.04-
22.04
4
10-Б

23.04
Старіння та смерть клітин. Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.
Опрацювати параграф 58-59. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Скласти пам’ятку
«Види онкогенних чинників та профілактика онкозахврювань.»
23.04-26.04

Біологія 11 клас


№ З/п
КЛАС
ДАТА
ЗМІСТ РОБОТИ
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
ЧАС
РОБОТИ
1
11
07.04

Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.
Опрацювати параграф 54. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
07.04-
09.04
2
11
10.04
Практична робота  «Оцінка екологічного стану свого регіону»
Повторити параграфи 46-54. Виконати завдання І-ІІІ(письмово в зошиті) ст..207
10.04-
13.04
3
11
14.04
Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених – селекціонерів.
Опрацювати параграф 55. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
14.04-
16.04
4
11
17.04

Сучасні методи селекції тварин, рослин, мікроорганізмів.  Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.
Опрацювати параграф 56. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Заповнити таблицю ст..221 «Пріорітети та методи селекції».
17.04-
20.04
5
11
21.04
Значення для планування селекційної роботи учення М.І. Вавілова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.
Опрацювати параграф 57. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Зобразити,підписати «центри походження культурних рослин».
21.04-
23.04
6
11
24.04
Застосування результатів біологічних досліджень у м медицині.Досягнення трансплантології, репродуктивної медицини та донорства.
Опрацювати параграф 58-59. Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
24.04-
26.04



11 клас. Біологія і екологія

І. Дата - 17.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона. Причини порушення якості природних водойм.Охорона водойм.
Домашнє завдання: опрацювати параграфи 48-49, скласти розгорнуту схему «Основні заходи охорони атмосферного повітря», виконати завдання ст.190-191-робота з таблицею – екологічні проблеми гідросфери.
Час роботи:17.03-18.03.2020
ІІ. Дата - 19.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Основні джерела забруднення грунтів,їх наслідки. Необхідність охорони грунтів.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 50, виконати завдання в зошиті « Поясніть, у чому полягає необхідність охорони грунтів?»
Час роботи:19.03-23.03.2020
ІІІ. Дата - 24.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Антропічний вплив біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 51. Оформити буклет на тему: І група - «Біорізноманіття та його збереження.», ІІ група - « Біорізноманіття. Основні причини його деградації.», ІІІ група – Біорізноманіття та наслідки на нього антропічного впливу».
Час роботи:24.03.-26.03.2020
І\/. Дата - 27.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Екологічна політика в Україні, природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 52, завдання в зошиті « Поясніть у чому суть екологічної політики?»
Час роботи: 27.03-30.03.2020
\/. Дата - 31.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 53. Завдання на вибір учня:1.підготувати презентацію  «Червона книга України».
2.завдання в зошиті «Які відмінності Червоної книги від зеленої?»
Час роботи:31.03-02.04.2020



10 клас. Біологія і екологія

10-А
І. Дата - 13.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 51,47.Виконати вправи 2, 3 ст.202
Час роботи:13.03-16.03.2020
ІІ. Дата - 17.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація.
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 52. Підготувати виступ на конференцію на  тему «Сучасні методи діагностики спадкових хвороб» (ФорматА-4)
Час роботи:17.03-19.03.2020
ІІІ. Дата – 20.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Урок – конференція на  тему «Сучасні методи діагностики спадкових хвороб»
Домашнє завдання: Опрацювати параграф  Підготувати проект на одну їз вибраних тем (створення буклету,презентації або постеру на тему (тема на вибір учня)):
- Скринінг – програми для новонароджених
- Генетичний моніторинг в людських спільнотах
- Генотерапія та її перспективи
Час роботи:20.03-23.03.2020
І\/. Дата - 24.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Проект: створення буклету,презентації або постеру на тему (тема на вибір учня):
- Скринінг – програми для новонароджених
- Генетичний моніторинг в людських спільнотах
- Генотерапія та її перспективи
Домашнє завдання: Повторити параграфи 42-52. Виконати вправу 2 ст.206
Час роботи:24.03-27.03.2020
\/. Дата - 27.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Репродекція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 53. Підготуватися до контрольної роботи з теми «Спадковість і мінливість»
Час роботи:27.03-03.04.2020


10-Б

І. Дата - 16.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи. Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 48.
Час роботи:16.03-18.03.2020
ІІ. Дата - 19.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи. Особливості генофонду людських спільнот та чинники які впливають на їх формування. Закономірності розподілу алелів в популяціях. 
Домашнє завдання: опрацювати параграфи 49,46.
Час роботи:19.03-22.03.2020
ІІІ. Дата - 23.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи. Зміст роботи. Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 51,47.Виконати вправи 2, 3 ст.202
Час роботи:23.03-25.03.2020
І\/. Дата - 26.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи. Зміст роботи. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація.
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 52. Підготувати виступ на конференцію на  тему «Сучасні методи діагностики спадкових хвороб» (ФорматА-4)
Час роботи:26.03-29.03.2020
\/. Дата - 30.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи. Зміст роботи. Урок – конференція на  тему «Сучасні методи діагностики спадкових хвороб»
Домашнє завдання: Опрацювати параграф  Підготувати проект на одну їз вибраних тем (створення буклету,презентації або постеру на тему (тема на вибір учня)):
- Скринінг – програми для новонароджених
- Генетичний моніторинг в людських спільнотах
- Генотерапія та її перспективи
Час роботи:30.03-03.04.2020



9 клас. Біологія

І. Дата - 17.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи. Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 42, виконати завдання в зошиті «Порівняйте представників роду Людина й австралопітеків.»
Час роботи:17.03-19.03.2020
ІІ. Дата - 20.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи. Світоглядні та наукові погляди на походження, та історичний розвиток життя.  
Домашнє завдання: опрацювати параграф 43. Скласти схему та вивчити « Етапи виникнення життя».
Підготувати  та вивчити повідомлення на семінар «Еволюція органічного світу».Повторити параграфи 37-43.
Час роботи:20.03-23.03.2020
ІІІ. Дата - 24.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи. Урок-семінар по темі «Еволюція органічного світу».
Домашнє завдання: виконати завдання 1-16 ст.172-173
Час роботи:24.03-26.03.2020
І\/. Дата - 27.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи. Основи еволюційної філогенії та систематики.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 44, вивчити основні таксони царства Рослини та Тварини.
Час роботи:27.03-30.03.2020
\/. Дата - 31.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи. Основні групи організмів:бактеріх, археї, еукаріоти. Неклітинні форми життя: віруси.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 45, вивчити порівняльну характеристику основних груп живих організмів.
Час роботи:31.03-03.04.2020

9 клас. Біологія

І. Дата - 18.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи. Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 42, виконати завдання в зошиті «Порівняйте представників роду Людина й австралопітеків.»
Час роботи:18.03-19.03.2020
ІІ. Дата - 20.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи. Світоглядні та наукові погляди на походження, та історичний розвиток життя. 
Домашнє завдання: опрацювати параграф 43. Скласти схему та вивчити « Етапи виникнення життя».
Підготувати  та вивчити повідомлення на семінар «Еволюція органічного світу».Повторити параграфи 37-43.
Час роботи:20.03-24.03.2020
ІІІ. Дата - 25.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи. Урок-семінар по темі «Еволюція органічного світу»
Домашнє завдання: виконати завдання 1-16 ст.172-173
Час роботи:24.03-26.03.2020
І\/. Дата - 27.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи. Основи еволюційної філогенії та систематики.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 44, вивчити основні таксони царства Рослини та Тварини.
Час роботи:27.03-30.03.2020
\/. Дата - 31.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи. Основні групи організмів: бактеріх, археї, еукаріоти. Неклітинні форми життя: віруси.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 45, вивчити порівняльну характеристику основних груп живих організмів.
Час роботи:31.03-03.04.2020



8 клас. Біологія

І. Дата - 16.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Соматична та вегетативна нервова система.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 39, вивчити ключові терміни та поняття.
Час роботи:16.03-17.03.2020
ІІ. Дата - 18.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Профілактика захворювань нервової системи. Самостійна робота.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 40, повторити параграфи 35-40, виконати завдання ст. 193. Завдання за бажанням: буклет на тему «Порушення роботи нервової системи людини, профілактика та причини виникнення».
Час роботи:18.03-22.03.2020
ІІІ. Дата - 23.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Гомеостаз і регуляція функцій організму.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 53, поміркуйте «Яке біологічне значення процесів гальмування у нервовій регуляції?»-завдання в зошиті.
Час роботи:23.03-24.03.2020
І\/. Дата - 25.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. Гіпофіз, епіфіз.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 54, вивчити ключові терміни та поняття.
Час роботи:25.03-29.03.2020
\/. Дата - 30.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Залози внутрішньої та змішаної секреції. Щитоподібна,прищитоподібна залози. Надниркові, підшлункова, статеві залози.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 55, вивчити ключові терміни та поняття.
Час роботи:30.03-03.04.2020

8 клас. Біологія

І. Дата - 16.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи. Соматична та вегетативна нервова система.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 39, вивчити ключові терміни та поняття.
Час роботи:16.03-17.03.2020
ІІ. Дата - 18.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи. Профілактика захворювань нервової системи. Самостійна робота.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 40, повторити параграфи 35-40, виконати завдання ст. 193. Завдання за бажанням: буклет на тему «Порушення роботи нервової системи людини, профілактика та причини виникнення».
Час роботи:18.03-22.03.2020
ІІІ. Дата - 23.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи. Гомеостаз і регуляція функцій організму.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 53, поміркуйте «Яке біологічне значення процесів гальмування у нервовій регуляції?»-завдання в зошиті.
Час роботи:23.03-24.03.2020
І\/. Дата - 25.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи. Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. Гіпофіз, епіфіз.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 54, вивчити ключові терміни та поняття.
Час роботи:25.03-29.03.2020
\/. Дата - 30.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи. Залози внутрішньої та змішаної секреції. Щитоподібна,прищитоподібна залози. Надниркові, підшлункова, статеві залози.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 55, вивчити ключові терміни та поняття.
Час роботи:30.03-03.04.2020


7 клас. Біологія

І. Дата -17.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи. Поведінка тварин у природі та методи її вивчення.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 42. Скасти  розгорнуту схему «Основні методи дослідження в етології».
Час роботи:17.03-18.03.2020
ІІ. Дата -18.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи. Стратегія поведінки тварин. Вроджена і набута поведінка тварин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 43, виписати та вивчити терміни з біологічного словничка даного параграфа.
Час роботи:18.03-23.03.2020
ІІІ. Дата -24.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 44, виписати та вивчити біологічні терміни даної теми.
Час роботи:24.03-25.03.2020
І\/. Дата -25.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи. Форми поведінки тварин. Репродуктивна поведінка тварин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 45,46 скласти розгорнуту схему «Форми поведінки тварин»(з поясненням та наведенням прикладів).
Час роботи:25.03-30.03.2020
\/. Дата -31.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи. Територіальна поведінка.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 47, вивчити терміни з біологічного словника в кінці даного параграфа; завдання в зошиті «Поясніть, як заспокійлива поведінка запобігає агресії?»
Час роботи:31.03-03.04.2020


7 клас. Біологія

І. Дата -17.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи. Поведінка тварин у природі та методи її вивчення.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 42. Скасти  розгорнуту схему «Основні методи дослідження в етології».
Час роботи:17.03-19.03.2020
ІІ. Дата -20.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи. Стратегія поведінки тварин. Вроджена і набута поведінка тварин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 43, виписати та вивчити терміни з біологічного словничка даного параграфа.
Час роботи:20.03-23.03.2020
ІІІ. Дата -24.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 44, виписати та вивчити біологічні терміни даної теми.
Час роботи:24.03-26.03.2020
І\/. Дата -27.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи. Форми поведінки тварин. Репродуктивна поведінка тварин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 45,46 скласти розгорнуту схему «Форми поведінки тварин»(з поясненням та наведенням прикладів).
Час роботи:27.03-30.03.2020
\/. Дата -31.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи. Територіальна поведінка.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 47, вивчити терміни з біологічного словника в кінці даного параграфа; завдання в зошиті «Поясніть, як заспокійлива поведінка запобігає агресії?»
Час роботи:31.03-03.04.2020

7 клас. Біологія

І. Дата -17.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи. Поведінка тварин у природі та методи її вивчення.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 42. Скасти  розгорнуту схему «Основні методи дослідження в етології».
Час роботи:17.03-19.03.2020
ІІ. Дата -20.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи. Стратегія поведінки тварин. Вроджена і набута поведінка тварин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 43, виписати та вивчити терміни з біологічного словничка даного параграфа.
Час роботи:20.03-23.03.2020
7 клас. Біологія
ІІІ. Дата -24.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 44, виписати та вивчити біологічні терміни даної теми.
Час роботи:24.03-26.03.2020
І\/. Дата -27.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи. Форми поведінки тварин. Репродуктивна поведінка тварин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 45,46 скласти розгорнуту схему «Форми поведінки тварин»(з поясненням та наведенням прикладів).
Час роботи:27.03-30.03.2020
\/. Дата -31.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи. Територіальна поведінка.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 47, вивчити терміни з біологічного словника в кінці даного параграфа; завдання в зошиті «Поясніть, як заспокійлива поведінка запобігає агресії?»
Час роботи:31.03-03.04.2020




6 клас. Біологія

І. Дата -16.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи. Голонасінні. Лабораторне дослідження: будова пагонів і шишок хвойних рослин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 42, виконати завдання з підручника  ( в зошиті звичайному) ст. 189 – заповнення таблиці «Як відбувається розмноження папоротей, голонасінних, квіткових».
Час роботи:16.03-18.03.2020
ІІ. Дата -19.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи. Класифікація покритонасінних. Найпоширеніші родини класу Дводольні.
Домашнє завдання: працювати параграф 43, заповнити таблицю( в зошиті звичайному) ст.193 підручника «Порівняння ознак дводольних і однодольних покритонасінних».
Час роботи:19.03-22.03.2020
ІІІ. Дата -23.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи. Класифікація покритонасінних. Найпоширеніші родини класу Однодольні.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 44, виконати завдання ст. 196  в підручнику(в зошиті звичайному) «визначте положення шипшини собачої у системі рослинних організмів
Час роботи:23.03-25.03.2020
І\/. Дата -26.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи. Екологічні групи рослин ( за відношенням до світла, води, температури).
Домашнє завдання: опрацювати параграф 45 ст.196-200, скласти  розгорнуту схему з наведенням прикладів за матеріалами підручника ( в зошиті звичайному) та вивчити «Екологічні групи рослин та їх різноманітність».
Час роботи:26.03-29.03.2020
\/. Дата -30.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи. Рослинні угрупування.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 45 ст.200-203, та параграф 46. Створити буклет на тему (одна тема на вибір учня):
-         Рослинні угрупування. Ліси.
-         Рослинні угрупування. Степи.
-         Рослинні угрупування. Луки.
-         Болотні рослинні угрупування.
Час роботи:30.03-02.04.2020

6 клас. Біологія


І. Дата -16.03.2020
Клас – 6-Б, 6- В
Зміст роботи. Голонасінні. Лабораторне дослідження: будова пагонів і шишок хвойних рослин.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 42, виконати завдання ( в зошиті звичайному) ст. 189 в підручнику – заповнення таблиці «Як відбувається розмноження папоротей, голонасінних, квіткових».
Час роботи:16.03-17.03.2020
ІІ. Дата -18.03.2020
Клас – 6-Б, 6-В
Зміст роботи. Класифікація покритонасінних. Найпоширеніші родини класу Дводольні.
Домашнє завдання: працювати параграф 43, заповнити таблицю ( в зошиті звичайному) ст.193 в підручнику «Порівняння ознак дводольних і однодольних покритонасінних».
Час роботи:18.03-22.03.2020
ІІІ. Дата -23.03.2020
Клас – 6-Б, 6-В
Зміст роботи. Класифікація покритонасінних. Найпоширеніші родини класу Однодольні.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 44, виконати завдання ст. 196 з підручника (в зошиті звичайному) «визначте положення шипшини собачої у с.истемі рослинних організмів
Час роботи:23.03-24.03.2020
І\/. Дата -25.03.2020
Клас – 6-Б, 6-В
Зміст роботи. Екологічні групи рослин ( за відношенням до світла, води, температури).
Домашнє завдання: опрацювати параграф 45 ст.196-200, скласти  розгорнуту схему з наведенням прикладів за матеріалами параграфу ( в зошиті звичайному) та вивчити «Екологічні групи рослин та їх різноманітність».
Час роботи:26.03-29.03.2020
\/. Дата -30.03.2020
Клас – 6-Б, 6-В
Зміст роботи. Рослинні угруповання.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 45 ст.200-203, та параграф 46. Створити буклет на тему (одна тема на вибір учня):
-         Рослинні угрупування. Ліси.
-         Рослинні угрупування. Степи.
-         Рослинні угрупування. Луки.
-         Болотні рослинні угрупування.
Час роботи:30.03-02.04.2020

Відеоматеріали на допомогу опрацювання та вивчення тем з біології

 під час дистанційного навчання:


Немає коментарів:

Дописати коментар