ПЛАН РОБОТИ
ДИСТАНЦІЙНОГО
НАВЧАННЯ
З БІОЛОГІЇ 6-9 КЛАСИ
ТА
БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ 10-11 КЛАСИ
Біологія 6 клас
№ З/п
|
КЛАС
|
ДАТА
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
6-А
6-Б
6-В
|
06.04
|
Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення
рослин для життя людини.
|
Повторити параграфи 39-46. Опрацювати вивчену тему у поданій презентації.(презентація буде завантажена в групу кожного класу).
Підготуватися до контрольних тестів.
|
06.04 - 07.04
|
2
|
6-А
6-Б
6-В
|
09.04
08.04
08.04
|
Захист міні-проектів (за
вибором):
1.Як утворився торф і кам’яне вугілля?
2.Викопні рослини.
|
Створити та вивчити проект на обрану тему(формат
стінгазети, буклету, презентації-на вибір учня).
Підготуватися до контрольної роботи.
|
09.04 -12.04
08.04 -
12.04
|
3
|
6-А
6-Б
6-В
|
13.04
|
Узагальнення вивченого з теми «Різноманітність рослин».
|
Виконати контрольні тестові завдання з теми
«Різноманітність рослин».
|
13.04
|
4
|
6-А
6-Б
6-В
|
16.04
15.04
15.04
|
Поняття про гриби. Особливості живлення грибів.
|
Опрацювати параграф 47.
Виписати та вивчити основні терміни та поняття даної
теми.
|
16.04 -
23.04
15.04-
22.04
|
5
|
6-А
6-Б
6-В
|
23.04
22.04
22.04
|
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця,
плодове тіло. Лабораторне дослідження: будова шапинкових грибів.
|
Опрацювати
параграф 48.
Зобразити та підписати будову:
1.
шапинкового гриба
(на прикладі печериці)
2.
клітини
шапинкового гриба.
Виписати та вивчити
основні поняття та терміни даної теми.
|
23.04 -
26.04
22.04 -
26.04
|
Біологія 7 клас
№ З/п
|
КЛАС
|
ДАТА
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
7-А
7-Б
7-В
|
07.04
|
Суспільна поведінка тварин.
Комунікація тварин.
Лабораторне дослідження: спостереження за поведінкою
тварин.
|
Опрацювати параграф
48-49.
Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної
теми.
Описати поведінку тварини(на вибір учня)та вказати форму
поведінки(до 10 речень).
|
07.04 -
08.04
|
2
|
7-А
7-Б
7-В
|
08.04
10.04
10.04
|
Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.
|
Опрацювати параграф
50.
Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної
теми.
|
08.04-
14.04
10.04 -
14.04
|
3
|
7-А
7-Б
7-В
|
14.04
|
Практична робота №7: «Визначення форм поведінки (або
типів угруповань)тварин.
|
Повторити тему «Поведінка тварин». Виконати тестові
завдання з даної теми.
|
14.04-15.04
|
4
|
7-А
7-Б
7-В
|
15.04
17.04
17.04
|
Захист міні-проектів (за вибором учня):
1.
угруповання
тварин
2.
як спілкуються
тварини
3.
як вчаться
пташенята
|
Створити та вивчити проект на обрану тему
(формат стінгазети, буклету, презентації-на вибір
учня).
|
15.04-
20.04
17.04-
20.04
|
5
|
7-А
7-Б
7-В
|
21.04
|
Поняття про екосистему та чинники середовища.
|
Опрацювати параграф 51.
Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної
теми.
|
21.04-
22.04
|
6
|
7-А
7-Б
7-В
|
22.04
24.04
24.04
|
Ланцюги живлення. Кругообіг речовин та потік
енергії в екосистемі.
|
Опрацювати
параграф 52.
Виписати та вивчити основні поняття та терміни даної
теми.
Скласти ланцюги живлення для природної та штучної
екосистеми(по два ланцюги живлення до кожної, включаючи консументи І та ІІ
порядків.)
|
22.04-24.04
24.04-27.04
|
Біологія 8 клас
№ З/п
|
КЛАС
|
ДАТА
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
8-А
8-Б
|
06.04
|
Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний
імунітет. Імунізація.
|
Опрацювати параграф
56.
Скласти та вивчити схему «Види імунітету»(з поясненням
та наведенням прикладів). Виписати та вивчити основні поняття та терміни
даної теми.
|
06.04-
07.04
|
2
|
8-А
8-Б
|
08.04
|
Алергія. СНІД.
Взаємодія регуляторних систем організму.
|
Опрацювати 57-58.
Виписати та
вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Скласти пам’ятку на тему(на вибір учня):
1.
Алергія,її прояви
та небезпека для життя людини
2.
ВІЛ-СНІД-чума 21
століття. Способи інфікування та профілактики.
3.
Стрес,причини
його виникнення та небезпека для життя та здоров’я людини.
|
08.04-
12.04
|
3
|
8-А
8-Б
|
13.04
|
Поняття про вищу нервову діяльність. Інстинкти.
|
Опрацювати параграф 47. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми. Скласти схему «Основні види безумовних
рефлексів».
|
13.04-
14.04
|
4
|
8-А
8-Б
|
15.04
|
Умовні та безумовні рефлекси. Лабораторне
дослідження: Визначення реакції зіниць на світло.
|
Опрацювати параграф 48. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми. Охарактеризувати механізм виникнення умовного
рефлексу(письмово).
|
15.04-
21.04
|
5
|
8-А
8-Б
|
22.04
|
Мова. Мислення та свідомість.
|
Опрацювати параграф 49. Виписати та вивчити основні поняття
та терміни даної теми.
Скласти розгорнуту схему «Характеристики мислення».
|
22.04-
24.04
|
Біологія 9 клас
№ З/п
|
КЛАС
|
ДАТА
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
9-А
9-Б
|
07.04
08.04
|
Огляд основних еукаріотичних таксонів
|
Опрацювати параграф 46. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
|
07.04-
09.04
08.04-
09.04
|
2
|
9-А
9-Б
|
10.04
|
Екосистема. Різноманітність екосистем.
|
Опрацювати параграф 47. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
Виконати завдання 6,ст.185.
|
10.04-
13.04
|
3
|
9-А
9-Б
|
14.04
15.04
|
Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в
екосистемах.
|
Опрацювати параграф 48. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
Скласти харчовий
ланцюг та екологічну піраміду для природної
або штучної екосистеми (включаючи консументи І,ІІ та ІІІ порядків.)
|
14.04-
16.04
15.04-
16.04
|
4
|
9-А
9-Б
|
17.04
|
Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні,
техногенні) фактори.
|
Опрацювати параграф 49. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
|
17.04-
20.04
|
5
|
9-А
9-Б
|
21.04
22.04
|
Стабільність екосистем та причини її порушення.
|
Опрацювати параграф 50. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми. Виконати завдання 5,ст.195.
|
21.04-23.04
22.04-
23.04
|
6
|
9-А
9-Б
|
24.04
|
Біосфера
як цілісна система. Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони
навколишнього середовища.
|
Опрацювати параграф 51. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми. Порівняти біосферу та ноосферу(письмово).
|
24.04-
26.04
|
Біологія 10-А клас
№ З/п
|
КЛАС
|
ДАТА
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
10-А
|
07.04
|
Особливості процесів регенерації організму людини.
Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики.
|
Опрацювати параграф 54-55. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
Заповнити таблицю(завдання в зошиті письмово)ст..214
"Порівняльна характеристика видів регенерації".
|
07.04-
09.04
|
2
|
10-А
|
10.04
|
Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього
впливають.
|
Опрацювати параграф 56-57. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
|
10.04-
13.04
|
3
|
10-А
|
14.04
|
Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного
циклу та їхні наслідки.
|
Опрацювати параграф 58. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
|
14.04-
16.04
|
4
|
10-А
|
17.04
|
Поняття про онкогенні фактори та онкологічні
захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.
|
Опрацювати параграф 59. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
Скласти пам’ятку
«Види онкогенних чинників та профілактика
онкозахврювань.»
|
17.04-
20.04
|
5
|
10-А
|
21.04
|
Урок-диспут «Вплив способу життя людини на розвиток
онкологічних захворювань людини»
|
Підготувати повідомлення на тему
диспут «Вплив способу життя людини на розвиток онкологічних
захворювань людини» (письмово)
|
21.04-
24.04
|
6
|
10-А
|
24.04
|
Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини. Лабораторна
робота 3. Вивчення будови статевих клітин людини
|
Опрацювати параграф 60. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми. Зобразити та підписати будову статевих клітин
людини. Заповнити порівняльну таблицю ст.238(письмово у зошиті).
|
24.04-
26.04
|
Біологія 10-Б клас
№ З/п
|
КЛАС
|
ДАТА
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
10-Б
|
06.04
|
Проект:
створення буклету,презентації або постеру на тему (тема на вибір учня):
- Скринінг – програми для
новонароджених
- Генетичний моніторинг в
людських спільнотах
- Генотерапія та її перспективи
|
Повторити параграфи 42-52. Виконати вправу 2 ст.206
|
06.04-
08.04
|
2
|
10-Б
|
09.04
|
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
|
Опрацювати параграф 53. Підготуватися до контрольної
роботи з теми «Спадковість і мінливість»
|
09.04-
12.04
|
3
|
10-Б
|
13.04
|
Особливості процесів регенерації організму людини.
Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики.
|
Опрацювати параграф 54-55. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
Заповнити таблицю(завдання в зошиті письмово)ст..214
"Порівняльна характеристика видів регенерації".
|
13.04-
15.04
|
3
|
10-Б
|
16.04
|
Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього
впливають. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки.
|
Опрацювати параграф 56-57. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
|
16.04-
22.04
|
4
|
10-Б
|
23.04
|
Старіння та смерть клітин. Поняття про онкогенні
фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.
|
Опрацювати параграф 58-59. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
Скласти пам’ятку
«Види онкогенних чинників та профілактика
онкозахврювань.»
|
23.04-26.04
|
Біологія 11 клас
№ З/п
|
КЛАС
|
ДАТА
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
11
|
07.04
|
Концепція
сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого
розвитку.
|
Опрацювати параграф 54. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
|
07.04-
09.04
|
2
|
11
|
10.04
|
Практична
робота «Оцінка екологічного стану
свого регіону»
|
Повторити параграфи 46-54. Виконати завдання
І-ІІІ(письмово в зошиті) ст..207
|
10.04-
13.04
|
3
|
11
|
14.04
|
Завдання
та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених – селекціонерів.
|
Опрацювати параграф 55. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
|
14.04-
16.04
|
4
|
11
|
17.04
|
Сучасні методи селекції тварин, рослин,
мікроорганізмів. Застосування методів
генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.
|
Опрацювати параграф 56. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
Заповнити таблицю ст..221 «Пріорітети та методи
селекції».
|
17.04-
20.04
|
5
|
11
|
21.04
|
Значення для планування селекційної роботи учення М.І.
Вавілова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону
гомологічних рядів спадкової мінливості.
|
Опрацювати параграф 57. Виписати
та вивчити основні поняття та терміни даної теми.
Зобразити,підписати «центри
походження культурних рослин».
|
21.04-
23.04
|
6
|
11
|
24.04
|
Застосування результатів біологічних досліджень у м
медицині.Досягнення трансплантології, репродуктивної медицини та донорства.
|
Опрацювати параграф 58-59. Виписати та вивчити основні
поняття та терміни даної теми.
|
24.04-
26.04
|
11 клас. Біологія і екологія
І. Дата - 17.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу.
Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона. Причини порушення
якості природних водойм.Охорона водойм.
Домашнє завдання: опрацювати
параграфи 48-49, скласти розгорнуту схему «Основні заходи охорони атмосферного
повітря», виконати завдання ст.190-191-робота з таблицею – екологічні проблеми
гідросфери.
Час
роботи:17.03-18.03.2020
ІІ. Дата - 19.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Основні
джерела забруднення грунтів,їх наслідки. Необхідність охорони грунтів.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 50, виконати завдання в зошиті « Поясніть, у чому полягає
необхідність охорони грунтів?»
Час роботи:19.03-23.03.2020
ІІІ. Дата - 24.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Антропічний
вплив біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів.
Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 51. Оформити буклет на тему: І група - «Біорізноманіття та
його збереження.», ІІ група - « Біорізноманіття. Основні причини його
деградації.», ІІІ група – Біорізноманіття та наслідки на нього антропічного
впливу».
Час
роботи:24.03.-26.03.2020
І\/. Дата - 27.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Екологічна
політика в Україні, природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 52, завдання в зошиті « Поясніть у чому суть екологічної
політики?»
Час роботи:
27.03-30.03.2020
\/. Дата - 31.03.2020
Клас – 11
Зміст роботи. Червона
книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 53. Завдання на вибір учня:1.підготувати презентацію «Червона книга України».
2.завдання в зошиті
«Які відмінності Червоної книги від зеленої?»
Час
роботи:31.03-02.04.2020
10 клас. Біологія і екологія
10-А
І. Дата - 13.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Сучасні
завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі
спадковою схильністю, їхні причини.
Домашнє завдання: Опрацювати
параграф 51,47.Виконати вправи 2, 3 ст.202
Час роботи:13.03-16.03.2020
ІІ. Дата - 17.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Методи
діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне
консультування та його організація.
Домашнє завдання: Опрацювати
параграф 52. Підготувати виступ на конференцію на тему «Сучасні методи діагностики спадкових
хвороб» (ФорматА-4)
Час роботи:17.03-19.03.2020
ІІІ. Дата – 20.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Урок
– конференція на тему «Сучасні методи
діагностики спадкових хвороб»
Домашнє завдання: Опрацювати
параграф Підготувати проект на одну їз
вибраних тем (створення буклету,презентації або постеру на тему (тема на вибір
учня)):
- Скринінг – програми
для новонароджених
- Генетичний
моніторинг в людських спільнотах
- Генотерапія та її
перспективи
Час
роботи:20.03-23.03.2020
І\/. Дата - 24.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Проект:
створення буклету,презентації або постеру на тему (тема на вибір учня):
- Скринінг –
програми для новонароджених
- Генетичний
моніторинг в людських спільнотах
- Генотерапія та її
перспективи
Домашнє завдання: Повторити
параграфи 42-52. Виконати вправу 2 ст.206
Час роботи:24.03-27.03.2020
\/. Дата - 27.03.2020
Клас – 10-А
Зміст роботи. Репродекція
як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 53. Підготуватися до контрольної роботи з теми «Спадковість
і мінливість»
Час роботи:27.03-03.04.2020
10-Б
І. Дата - 16.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи.
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 48.
Час роботи:16.03-18.03.2020
ІІ. Дата - 19.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи.
Особливості генофонду людських спільнот та чинники які впливають на їх
формування. Закономірності розподілу алелів в популяціях.
Домашнє завдання: опрацювати
параграфи 49,46.
Час роботи:19.03-22.03.2020
ІІІ. Дата - 23.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи. Зміст
роботи. Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини,
хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 51,47.Виконати вправи 2, 3 ст.202
Час роботи:23.03-25.03.2020
І\/. Дата - 26.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи. Зміст
роботи. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини.
Медико-генетичне консультування та його організація.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 52. Підготувати виступ на конференцію на тему «Сучасні методи діагностики спадкових
хвороб» (ФорматА-4)
Час роботи:26.03-29.03.2020
\/. Дата - 30.03.2020
Клас – 10-Б
Зміст роботи. Зміст
роботи. Урок – конференція на тему
«Сучасні методи діагностики спадкових хвороб»
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф Підготувати проект
на одну їз вибраних тем (створення буклету,презентації або постеру на тему
(тема на вибір учня)):
- Скринінг –
програми для новонароджених
- Генетичний
моніторинг в людських спільнотах
- Генотерапія та її
перспективи
Час роботи:30.03-03.04.2020
9 клас. Біологія
І. Дата - 17.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи. Еволюція
людини. Етапи еволюції людини.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 42, виконати завдання в зошиті «Порівняйте представників роду Людина й
австралопітеків.»
Час роботи:17.03-19.03.2020
ІІ. Дата - 20.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи.
Світоглядні та наукові погляди на походження, та історичний розвиток життя.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 43. Скласти схему та вивчити « Етапи виникнення життя».
Підготувати та вивчити повідомлення на семінар «Еволюція
органічного світу».Повторити параграфи 37-43.
Час роботи:20.03-23.03.2020
ІІІ. Дата - 24.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи.
Урок-семінар по темі «Еволюція органічного світу».
Домашнє завдання:
виконати завдання 1-16 ст.172-173
Час
роботи:24.03-26.03.2020
І\/. Дата - 27.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи.
Основи еволюційної філогенії та систематики.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 44, вивчити основні таксони царства Рослини та Тварини.
Час
роботи:27.03-30.03.2020
\/. Дата - 31.03.2020
Клас – 9-А
Зміст роботи. Основні
групи організмів:бактеріх, археї, еукаріоти. Неклітинні форми життя: віруси.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 45, вивчити порівняльну характеристику основних груп живих організмів.
Час
роботи:31.03-03.04.2020
9 клас. Біологія
І. Дата - 18.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи.
Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 42, виконати завдання в зошиті «Порівняйте представників
роду Людина й австралопітеків.»
Час
роботи:18.03-19.03.2020
ІІ. Дата - 20.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи.
Світоглядні та наукові погляди на походження, та історичний розвиток
життя.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 43. Скласти схему та вивчити « Етапи виникнення життя».
Підготувати та вивчити повідомлення на семінар «Еволюція
органічного світу».Повторити параграфи 37-43.
Час
роботи:20.03-24.03.2020
ІІІ. Дата - 25.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи.
Урок-семінар по темі «Еволюція органічного світу»
Домашнє завдання:
виконати завдання 1-16 ст.172-173
Час
роботи:24.03-26.03.2020
І\/. Дата - 27.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи.
Основи еволюційної філогенії та систематики.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 44, вивчити основні таксони царства Рослини та Тварини.
Час
роботи:27.03-30.03.2020
\/. Дата - 31.03.2020
Клас – 9-Б
Зміст роботи.
Основні групи організмів: бактеріх, археї, еукаріоти. Неклітинні форми життя:
віруси.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 45, вивчити порівняльну характеристику основних груп живих
організмів.
Час
роботи:31.03-03.04.2020
8 клас. Біологія
І. Дата - 16.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Соматична
та вегетативна нервова система.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 39, вивчити ключові терміни та поняття.
Час роботи:16.03-17.03.2020
ІІ. Дата - 18.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Профілактика
захворювань нервової системи. Самостійна робота.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 40, повторити параграфи 35-40, виконати завдання ст. 193. Завдання за
бажанням: буклет на тему «Порушення роботи нервової системи людини,
профілактика та причини виникнення».
Час роботи:18.03-22.03.2020
ІІІ. Дата - 23.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Гомеостаз
і регуляція функцій організму.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 53, поміркуйте «Яке біологічне значення процесів гальмування у
нервовій регуляції?»-завдання в зошиті.
Час роботи:23.03-24.03.2020
І\/. Дата - 25.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Ендокринна
система. Залози внутрішньої секреції. Гіпофіз, епіфіз.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 54, вивчити ключові терміни та поняття.
Час роботи:25.03-29.03.2020
\/. Дата - 30.03.2020
Клас – 8-А
Зміст роботи. Залози
внутрішньої та змішаної секреції. Щитоподібна,прищитоподібна залози.
Надниркові, підшлункова, статеві залози.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 55, вивчити ключові терміни та поняття.
Час
роботи:30.03-03.04.2020
8 клас. Біологія
І. Дата - 16.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи.
Соматична та вегетативна нервова система.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 39, вивчити ключові терміни та поняття.
Час
роботи:16.03-17.03.2020
ІІ. Дата - 18.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи.
Профілактика захворювань нервової системи. Самостійна робота.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 40, повторити параграфи 35-40, виконати завдання ст. 193.
Завдання за бажанням: буклет на тему «Порушення роботи нервової системи людини,
профілактика та причини виникнення».
Час
роботи:18.03-22.03.2020
ІІІ. Дата - 23.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи.
Гомеостаз і регуляція функцій організму.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 53, поміркуйте «Яке біологічне значення процесів
гальмування у нервовій регуляції?»-завдання в зошиті.
Час
роботи:23.03-24.03.2020
І\/. Дата - 25.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи.
Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. Гіпофіз, епіфіз.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 54, вивчити ключові терміни та поняття.
Час
роботи:25.03-29.03.2020
\/. Дата - 30.03.2020
Клас – 8-Б
Зміст роботи.
Залози внутрішньої та змішаної секреції. Щитоподібна,прищитоподібна залози.
Надниркові, підшлункова, статеві залози.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 55, вивчити ключові терміни та поняття.
Час
роботи:30.03-03.04.2020
7 клас. Біологія
І. Дата -17.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи. Поведінка
тварин у природі та методи її вивчення.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 42. Скасти розгорнуту схему «Основні
методи дослідження в етології».
Час роботи:17.03-18.03.2020
ІІ. Дата -18.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи. Стратегія
поведінки тварин. Вроджена і набута поведінка тварин.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 43, виписати та вивчити терміни з біологічного словничка даного
параграфа.
Час роботи:18.03-23.03.2020
ІІІ. Дата -24.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи.
Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 44, виписати та вивчити біологічні терміни даної теми.
Час
роботи:24.03-25.03.2020
І\/. Дата -25.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи. Форми
поведінки тварин. Репродуктивна поведінка тварин.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 45,46 скласти розгорнуту схему «Форми поведінки тварин»(з поясненням
та наведенням прикладів).
Час
роботи:25.03-30.03.2020
\/. Дата -31.03.2020
Клас – 7-А
Зміст роботи. Територіальна
поведінка.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 47, вивчити терміни з біологічного словника в кінці даного
параграфа; завдання в зошиті «Поясніть, як заспокійлива поведінка запобігає
агресії?»
Час
роботи:31.03-03.04.2020
7 клас. Біологія
І. Дата -17.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи.
Поведінка тварин у природі та методи її вивчення.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 42. Скасти
розгорнуту схему «Основні методи дослідження в етології».
Час
роботи:17.03-19.03.2020
ІІ. Дата -20.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи.
Стратегія поведінки тварин. Вроджена і набута поведінка тварин.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 43, виписати та вивчити терміни з біологічного словничка
даного параграфа.
Час
роботи:20.03-23.03.2020
ІІІ. Дата -24.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи.
Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 44, виписати та вивчити біологічні терміни даної теми.
Час
роботи:24.03-26.03.2020
І\/. Дата -27.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи. Форми
поведінки тварин. Репродуктивна поведінка тварин.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 45,46 скласти розгорнуту схему «Форми поведінки тварин»(з
поясненням та наведенням прикладів).
Час роботи:27.03-30.03.2020
\/. Дата -31.03.2020
Клас – 7-Б
Зміст роботи.
Територіальна поведінка.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 47, вивчити терміни з біологічного словника в кінці даного
параграфа; завдання в зошиті «Поясніть, як заспокійлива поведінка запобігає
агресії?»
Час
роботи:31.03-03.04.2020
7 клас. Біологія
І. Дата -17.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи.
Поведінка тварин у природі та методи її вивчення.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 42. Скасти
розгорнуту схему «Основні методи дослідження в етології».
Час
роботи:17.03-19.03.2020
ІІ. Дата -20.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи.
Стратегія поведінки тварин. Вроджена і набута поведінка тварин.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 43, виписати та вивчити терміни з біологічного словничка
даного параграфа.
Час
роботи:20.03-23.03.2020
7 клас. Біологія
ІІІ. Дата -24.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи.
Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 44, виписати та вивчити біологічні терміни даної теми.
Час
роботи:24.03-26.03.2020
І\/. Дата -27.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи. Форми
поведінки тварин. Репродуктивна поведінка тварин.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 45,46 скласти розгорнуту схему «Форми поведінки тварин»(з
поясненням та наведенням прикладів).
Час
роботи:27.03-30.03.2020
\/. Дата -31.03.2020
Клас – 7-В
Зміст роботи.
Територіальна поведінка.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 47, вивчити терміни з біологічного словника в кінці даного
параграфа; завдання в зошиті «Поясніть, як заспокійлива поведінка запобігає
агресії?»
Час роботи:31.03-03.04.2020
6 клас. Біологія
І. Дата -16.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи.
Голонасінні. Лабораторне дослідження: будова пагонів і шишок хвойних рослин.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 42, виконати завдання з підручника ( в зошиті звичайному) ст. 189 – заповнення таблиці «Як
відбувається розмноження папоротей, голонасінних, квіткових».
Час роботи:16.03-18.03.2020
ІІ. Дата -19.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи.
Класифікація покритонасінних. Найпоширеніші родини класу Дводольні.
Домашнє завдання: працювати
параграф 43, заповнити таблицю( в зошиті звичайному) ст.193 підручника «Порівняння ознак дводольних
і однодольних покритонасінних».
Час
роботи:19.03-22.03.2020
ІІІ. Дата -23.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи. Класифікація
покритонасінних. Найпоширеніші родини класу Однодольні.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 44, виконати завдання ст. 196 в підручнику(в зошиті звичайному) «визначте положення шипшини
собачої у системі рослинних організмів
Час
роботи:23.03-25.03.2020
І\/. Дата -26.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи. Екологічні
групи рослин ( за відношенням до світла, води, температури).
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 45 ст.196-200, скласти
розгорнуту схему з наведенням прикладів за матеріалами підручника ( в зошиті звичайному) та вивчити
«Екологічні групи рослин та їх різноманітність».
Час
роботи:26.03-29.03.2020
\/. Дата -30.03.2020
Клас – 6-А
Зміст роботи. Рослинні угрупування.
Домашнє завдання: опрацювати
параграф 45 ст.200-203, та параграф 46. Створити буклет на тему (одна тема на
вибір учня):
-
Рослинні
угрупування. Ліси.
-
Рослинні
угрупування. Степи.
-
Рослинні
угрупування. Луки.
-
Болотні
рослинні угрупування.
Час
роботи:30.03-02.04.2020
6 клас. Біологія
І. Дата -16.03.2020
Клас – 6-Б, 6- В
Зміст роботи.
Голонасінні. Лабораторне дослідження: будова пагонів і шишок хвойних рослин.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 42, виконати завдання ( в зошиті звичайному) ст. 189 в підручнику – заповнення
таблиці «Як відбувається розмноження папоротей, голонасінних, квіткових».
Час
роботи:16.03-17.03.2020
ІІ. Дата -18.03.2020
Клас – 6-Б, 6-В
Зміст роботи.
Класифікація покритонасінних. Найпоширеніші родини класу Дводольні.
Домашнє завдання: працювати
параграф 43, заповнити таблицю ( в зошиті звичайному) ст.193 в підручнику «Порівняння ознак дводольних
і однодольних покритонасінних».
Час
роботи:18.03-22.03.2020
ІІІ. Дата -23.03.2020
Клас – 6-Б, 6-В
Зміст роботи.
Класифікація покритонасінних. Найпоширеніші родини класу Однодольні.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 44, виконати завдання ст. 196 з підручника (в зошиті звичайному) «визначте
положення шипшини собачої у с.истемі рослинних організмів
Час
роботи:23.03-24.03.2020
І\/. Дата -25.03.2020
Клас – 6-Б, 6-В
Зміст роботи.
Екологічні групи рослин ( за відношенням до світла, води, температури).
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 45 ст.196-200, скласти
розгорнуту схему з наведенням прикладів за матеріалами параграфу ( в зошиті звичайному) та вивчити
«Екологічні групи рослин та їх різноманітність».
Час
роботи:26.03-29.03.2020
\/. Дата -30.03.2020
Клас – 6-Б, 6-В
Зміст роботи. Рослинні угруповання.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 45 ст.200-203, та параграф 46. Створити буклет на тему
(одна тема на вибір учня):
-
Рослинні
угрупування. Ліси.
-
Рослинні
угрупування. Степи.
-
Рослинні
угрупування. Луки.
-
Болотні
рослинні угрупування.
Час
роботи:30.03-02.04.2020
Немає коментарів:
Дописати коментар