З досвіду роботи вчителя Нововолинської ЗОШ
І-ІІІ ступенів №3
Касьян Оксани Михайлівни
Освіта: вища – Волинський державний університет
ім. Л. Українки
Спеціальність: «Біологія»
Кваліфікація: біолог, викладач біології
Фах: вчитель біології, екології
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії
Стаж педагогічної роботи: 11 років
Учитель…
Це постать,від якої залежить чи є у школі «життя душі»,чи любові немає. Життя
душі і любов - ці поняття є символами дієвості школи,оскільки без них вона
ніколи не стане справжнім осередком освіченості та духовності,тим світлом,яке
не лише осяє розум дитини,покаже їй глибини людської думки,наукових і
мистецьких надбань,а й зігріє дитячу душу,наверне її до добра і краси.
В учителя повинні бути не тільки знання, енергія,
старанність, не тільки майстерність і досвід, а ще велике натхнення, яке
народжує творчість. Учитель повинен мати віру, любов, відчувати красу свого
покликання до школи. Натхнення робить слово вчителя живим., здатним торкнутися
ніжної і щирої дитячої душі.
«Що
потрібно, щоб стати майстром педагогічної праці?Звичайно знання,але
обов’язково-добра душа,чуйне серце,любов до дітей і нестримне бажання
присвятити їм своє життя.»- саме таке педагогічне кредо обрала я, йдучи складним, але цікавим вчительським шляхом.
Кожну дитину вважаю творчою особистістю. Йдучи до дітей, ставлю перед
собою таке завдання: виявити природню іскорку та розпалити її у дитячій
душі.
Натхненна віра в цінність
ідеалів — найкраще, що може набути дитина у спілкуванні з учителем. І якщо в
душі вчителя горить вогонь, натхненна віра в цінність людських ідеалів — він
може йти до дітей, успіх йому забезпечений.
Внутрішня емоційна
енергія дітей потребує розумного спрямування через систему ціннісної
орієнтації, через творчість до адекватної духовної самореалізації в тому
оточенні, де вона живе. Діти повинні знайти себе, своє місце в житті, відчути себе неповторними у Всесвіті.
Матеріали Конкурсу "Вчитель року -2017 "Біологія""
6.Урок-презентація "Серце,його будова та функції".
7.Позакласний захід.Свято «Мандри з домашніми рослинами».
7.Позакласний захід.Свято «Мандри з домашніми рослинами».
З досвіду роботи
1.Формування критичного мислення на уроках біології з використанням ІКТ та методу «кластер».
2."Використання ІКТ на уроках бвології та екології".
2."Використання ІКТ на уроках бвології та екології".
3.«Інтерактивні технології навчання на уроках біології».
4.Майстер-клас"Цифрові диктанти" "Вітаміни".
5. Майстер-клас.Активізуюча вікторина " Плутанинка".
4.Майстер-клас"Цифрові диктанти" "Вітаміни".
5. Майстер-клас.Активізуюча вікторина " Плутанинка".
Немає коментарів:
Дописати коментар