Вислови та цитати про приролу та біологію

Бути людиною - значить не тільки мати знання, але й робити для майбутніх поколінь те, що попередні робили для нас.
Крістоф Ліхтенберг
Природа не храм, а майстерня, і людина в ній працівник.
І Тургенєв
Природа - як фокусник: за нею потрібне постійне спостереження.
Семюель Батлер

Вчитель року - 2017 "БІОЛОГІЯ"

З досвіду роботи вчителя Нововолинської ЗОШ

 І-ІІІ ступенів №3

 Касьян Оксани Михайлівни


Освіта: вища Волинський державний університет

 ім. Л. Українки 

Спеціальність: «Біологія» 

Кваліфікація: біолог, викладач біології 

Фах: вчитель біології, екології 

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії

Стаж педагогічної роботи: 11 років


Учитель… Це постать,від якої залежить чи є у школі «життя душі»,чи любові немає. Життя душі і любов - ці поняття є символами дієвості школи,оскільки без них вона ніколи не стане справжнім осередком освіченості та духовності,тим світлом,яке не лише осяє розум дитини,покаже їй глибини людської думки,наукових і мистецьких надбань,а й зігріє дитячу душу,наверне її до добра і краси.
В учителя повинні бути не тільки знання, енергія, старанність, не тільки майстерність і досвід, а ще велике натхнення, яке народжує творчість. Учитель повинен мати віру, любов, відчувати красу свого покликання до школи. Натхнення робить слово вчителя живим., здатним торкнутися ніжної і щирої дитячої душі. 
«Що потрібно, щоб стати майстром педагогічної праці?Звичайно знання,але обов’язково-добра душа,чуйне серце,любов до дітей і нестримне бажання присвятити їм своє життя.»- саме таке педагогічне кредо обрала я, йдучи  складним, але цікавим  вчительським шляхом.
Кожну дитину вважаю творчою особистістю. Йдучи до дітей, ставлю перед собою таке завдання:  виявити  природню іскорку та розпалити її у дитячій душі.
Натхненна віра в цінність ідеалів — найкраще, що може набути дитина у спілкуванні з учителем. І якщо в душі вчителя горить вогонь, натхненна віра в цінність людських ідеалів — він може йти до дітей, успіх йому забезпечений.


Внутрішня емоційна енергія дітей потребує розумного спрямування через систему ціннісної орієнтації, через творчість до адекватної духовної самореалізації в тому оточенні, де вона живе. Діти повинні знайти себе, своє місце в житті, відчути себе неповторними у Всесвіті. 

Матеріали Конкурсу "Вчитель року -2017 "Біологія""









З досвіду роботи



Немає коментарів:

Дописати коментар