Вислови та цитати про приролу та біологію

Бути людиною - значить не тільки мати знання, але й робити для майбутніх поколінь те, що попередні робили для нас.
Крістоф Ліхтенберг
Природа не храм, а майстерня, і людина в ній працівник.
І Тургенєв
Природа - як фокусник: за нею потрібне постійне спостереження.
Семюель Батлер

неділя, 4 жовтня 2015 р.

"Квітковий вернісаж - 2015" - "Квітуча моя Україна"

Виставка-огляд "Квітковий вернісаж" "Квітуча моя Україна"
Щорічно в нашій школі проводиться виставка-огляд "Квітковий вернісаж" учнівських робіт. Цього року конкурс відбувся під гаслом "Квітуча моя Україна". 
Всі учні нашої школи прийняли активну участь у конкурсі. Було багато цікавих робіт, які надихали та дивували. Діти проявили творчий та креативний підхід при створенні своїх композицій.






Переможці конкурсу початкової школи:
  • Аранжування - Касьян Анна 2 клас, Дацишин Яна 4 клас.
  • Флористика - Костюк Олеся 1 клас, Ракобовчук Олеся 3 клас.
  • Міні-сад із сукулентів - Кіх Вікторія 2 клас, Маланяк Анна 3 клас.
  • Найкращий вирощений вазон - Ващишин Олександир 2 клас.
  • Дари України - Красько Олеся 1 клас.
  • Найкриативніша робота - Парій Анастасія 4 клас, Шмигельський Маркіян 4 клас.
Переможці конкурсу основної школи:

  • Аранжування - Джур Христина 5 клас, Підгайна Лідія 6 клас.
  • Флористика - Голінка Оля 7 клас.
  • Міні-сад із сукулентів - колективна робота"Оазис" 5 клас, Костюк Юлія 6 клас.
  • Найкращий вирощений вазон - Горилюк Максим 7 клас.
  • Дари України - Красько Максим 7 клас.
  • Найкреативніша робота - Хмарук Наталія 8 клас.
Переможці конкурсу старшої школи:


  • Аранжування - Касьян Софія 9 клас, Шмигельська Софія 10 клас.
  • Флористика - Мажуга Христина 9 клас, Штокалко Мирослава 10 клас.
  • Міні-сад із сукулентів - колективна робота 9 клас, Полюшинська Ірина 11 клас.
  • Кращий вирощений вазон - Полянчук Зоряна 9 клас, Грондзаль Вікторія 11 клас.
  • Дари України - Терещук Вікторія 10 клас, Войтко Ліля 11 клас.
Всім учасникам щиро дякуємо за активну участь!


Немає коментарів:

Дописати коментар